Verneem alles over onze leveringen

Kan ik mijn levering weigeren?

Bij de levering van uw banden bij u thuis of op het adres van uw keuze, hebt u de mogelijkheid om uw levering te weigeren.

De banden worden dan automatisch teruggestuurd naar hun afzener en u wordt zo snel mogelijk terugbetaald.

Het is echter goedkoper en beter voor het milieu om te reageren en ons te contacteren voordat de banden worden verstuurd.

Dit vermijdt het heen en weer zenden en nutteloze goederenverwerkingen.

Wanneer zullen mijn banden worden geleverd?

Uw banden zullen binnen een termijn van 2-4 dagen worden geleverd, afhankelijk van de volgende etappes:

  • Zodra uw bestelling is bevestigd, ontvangt u onmidellijk een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
  • Wij gaan vervolgens over tot de verificatie van uw betaling.
  • Zodra uw betaling gezekerd is, bereiden wij uw bestelling onmiddellijk voor in onze entrepots.
  • Vervolgens wordt u per e-mail een trackingnummer meegedeeld zodat u het parcours van uw bestelling kunt volgen.
  • Er is al een transporteur onderweg om uw bestelling bij u thuis of op het adres van uw keuze af te leveren.

Wat moet ik doen als ik mijn levering niet ontvang?

Als u geen nieuws van ons ontvangt gedurende het parcours van uw bestelling:

  • Bevestiging van de bestelling.
  • Verzending van de tracking van de levering.
  • Aflevering bij u thuis of op het adres van uw keuze.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen door naar onze site Grip500 te gaan, onder de ruiter "Contact met ons opnemen".

Geef ons uw naam en het nummer van uw bestelling door en ons team zal u onmiddellijk antwoorden!

Hoeveel kost de levering?

Er worden geen leveringskosten aangerekend vanaf de aankoop van 2 banden.

Zo hoeft u geen enkel supplement te betalen.

Wat gebeurt er als ik er niet ben?

Dankzij de tracking van uw bestelling die wij u sturen, weet u wanneer uw levering zal toekomen.

Als u op het moment van de levering niet thuis bent en niemand uw collo in ontvangst kan nemen, zal onze transporteur:

  • proberen om het collo bij uw buren te leveren en zal een bericht in uw brievenbus achterlaten.
  • Als dat niet mogelijk is, zal hij een bericht van passage achterlaten met zijn gegevens om een nieuwe afspraak te maken.

Wat moet ik doen als de transporteur mijn adres niet vindt?

Bij de bestelling hebt u de mogelijkheid om in het adresveld alle informatie en indicaties te vermelden die nodig zijn voor de chauffeur/transporteur.

  • Het buurtschap.
  • Kruispunt.
  • Digicode.
  • Of gelijk welk andere aanvullende adresgegevens.

Zo kunt u uw bestelling sneller ontvangen en kunt u de levering door de chauffeur/transporteur optimaliseren.

Kan ik op een ander adres laten leveren?

Wij stellen voor dat u bij uw bestelling een facturatieadres en een leveringsadres invult.

Dit leveringsadres kan zijn:

  • Uw woonplaats.
  • Een montagestation.
  • Op uw werk.
  • Of gelijk welk ander adres van uw keuze (buren, familie, kinderen...)

Kan ik mijn leveringsdatum verschuiven?

Wij proberen om uw levering zo snel mogelijk te bezorgen.

Als u uw levering meerdere weken wilt verschuiven, raden we u aan om uw bestelling later te plaatsen.

In sommige gevallen kunt u uw banden laten wachten in uw montagestation.

Wij raden u aan om alles te regelen met uw bandenstation om alles te coördineren... zodat iedereen tevreden is.

Kan ik mijn banden zelf komen ophalen?

Grip500 dekt heel Europa en heeft zijn industriële tools op basis daarvan aangepast.

Dit tool is zeer geperfectioneerd en zorgt ervoor dat u uw banden snel kunt ontvangen op het adres van uw keuze.

We kunnen u om meerdere reden dus niet in onze depots onthalen:

  • Veiligheid.
  • Afstand.
  • Optimalisering van de tijd.
  • Informaticatool ontwikkeld om in grote hoeveelheid te werken.

Dit alles stelt ons in staat u uitstekende prijzen en snelle leveringstermijnen te bieden.

Wie levert mijn banden?

Wij werken samen met de grootste Europese diensen voor thuisleveringen.

Deze bekende ondernemingen bieden meerdere voordelen:

  • Ze kennen de steden en dorpen in hun zone.
  • Grote vloten en grote teams.
  • Ttrackingtools en geoptimaliseerde organisatie van de leveringsrondes.

Wie levert mijn bestelling?

Uw bestelling zal door een transporteur worden afgeleverd op het adres van uw keuze.

De chauffeur van deze dienst is een werknemer van een bekende transportonderneming.

Afhankelijk van uw collo en uw geografische zone, kan het gaan om de volgende ondernemingen:

  • DPD, la poste, Exapaq.
  • GLS.
  • Hermes.

Onze Europese dekking zorgt ervoor dat we een vertrouwensrelatie hebben met deze experts voor thuisleveringen of in het montagestation.

Hoe kan ik mijn levering traceren?

Zodra uw collo onze entrepots verlaat, ontvangt u een e-mail voor de tracking.

De link van deze e-mail stelt u in staat te situeren waar uw collo is.

Inderdaad, zodra uw pakket wordt gescand tijdens een stap: laden, transport, aankomst in leveringshub, levering ... wordt u op de hoogte gebracht in uw klantengedeelte.

Zo voelt u zich gerust, maar kunt u ook zeker zijn dat uw bestelling correct wordt afgeleverd

Moet ik de bezorger betalen?

De bezorger en de leveringen worden door onze betaald.

U hoeft hen dus geen geld te overhandigen.

Grip500 zorgt voor alles!

Doorgaan zonder te accepteren >
Over cookies en andere tracers
Grip500.nl (GRIP500) en zijn partners (Google, Hotjar, Microsoft) gebruiken cookies en andere tracers (webstorage) om de goede werking van de site te verzekeren, uw navigatie te vergemakkelijken, statistische metingen uit te voeren en om zijn reclamecampagnes te personaliseren. Cookies en andere tracers die op uw terminal zijn opgeslagen, kunnen persoonsgegevens bevatten. Daarom plaatsen wij geen cookies of andere tracers zonder uw vrije en geïnformeerde toestemming, met uitzondering van die welke essentieel zijn voor de werking van de site. We bewaren uw keuze 6 maanden. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door naar de pagina over cookies en andere tracers te gaan. U kunt ervoor kiezen om verder te surfen zonder het deponeren van cookies of andere tracers te aanvaarden. Weigering verhindert de toegang tot diensten niet GRIP500. Voor meer informatie, bezoek de cookies en andere tracers pagina.
De cookies personaliseren
LiveChat
Er heeft een vergissing plaatsgevonden. Gelieve opnieuw proberen of neem contact op in geval het probleem niet opgelost is.