Verneem alles op onze site

Hoe navigeren op onze site?

Wij hebben onze site ontworpen zodat hij intuïtief is en optimaal aan uw verwachtingen voldoet.

Om uw banden te vevangen, is er niets eenvoudigers, dit zijn de fasen:

  • Selecteer de afmeting van uw banden op onze onthaalpagina.
  • Doorloop onze selectie banden die aan uw zoekopdracht voldoet.
  • Bekijk alle infor, details, meningen van klanten en prijzen op onze productpagina.
  • Ga naar uw winkelmand en selecteer de andere producten en diensten die u kunnen interesseren.
  • Bevestig uw bestelling van banden door uw facturatie- en leveringsgegevens in te vullen.

Uw bestelde banden zullen binnenkort bij u thuis of in het montagestation worden geleverd...

Bent u voor het eerst op onze site?

U zult een buitengewone klantervaring beleven! De hele site is ontworpen om te voldoen aan uw behoeften, altijd en op alle dragers (smartphones, tablets, computers, laptops). De pagina's zijn zeer gemakkelijk leesbaar en de site is extreem snel. Veel surfplezier!

Hoeveel tijd hebt u nodig om bij ons te bestellen?

Banden bestellen van bij u thuis, is nooit eenvoudiger geweest... De bestelling op onze site kan worden gechronometreerd op minder dan 3 minuten! Zodra we de bevestiging van uw betaling ontvangen hebben, starten wij de verwerking van uw bestelling in het magazijn. De banden worden die dag voorbereid en verlaten het magazijn dezelfde dag, of afhankelijk van het uur van de bestelling de volgende ochtend.

U kunt uw bestelling volgen dankzij het collonummer dat wij u per e-mail toesturen. De transporteur zal u beleveren op baqsis van de bestelling, het adres van uw keuze: thuis, op het werk, in een montagestation of ander adres.

Verkoopt u aan professionals?

Wij begeleiden al onze klanten: particulieren of professionals, huurders of gebruikers. Als u een bandenprofessional bent, hebt u toegang tot speciale tarieven.

Verkoopt u aan garages?

Onze partnergarages erkennen ons professionalisme! Als u een garage bent en u wenst bij Grip500 te bestellen, aarzel dan niet! Onze grote keuze, onze prijzen en onze leveringskwaliteit zijn allemaal troeven die u zult weten te waarderen.

Verkoopt u aan personen met een langlopende renting?

Bent u een verhuurder op lange of korte termijn? Beheert u een wagenvloot: auto's, bedrijfwagens, bestelwagens of vrachtwagens? Grip500 is voor u gemaakt! Onze aankoopteams, onze prijzen, onze kwaliteitsservice, onze montagestations, onze Europee dekking en ons gecentraliseerde facturatiesysteem zijn reële troeven die u toelaten om in alle eenvoud tegen een goede prijs te kopen.

Wat zijn uw openingsuren?

Grip500 is 24h/24 uur, 7 dagen op 7 en 365 dagen per jaar open... En overal in Europa. Deze grote flexibiliteit en de Europese dekking stellen ons in staat om het even waar en wanneer te leveren. Onze serviceteams zijn ononderbroken beschikbaar van 8 tot 18 uur (GMT+1, ANDORRA-LA-VELLA, ANDORRA).

Hoe kan men u contacteren?

Grip500 heeft een zeer efficiënt "ticketing"-systeem ontwikkeld dat u in staat stelt al uw vragen rechtstreeks op de site te stellen.

Zo verliest u geen tijd aan de telefoon wegens doorverbindingen en met wachtmuziek...

Hoe doe ik dat?

Het is zeer eenvoudig: u vinkt de reden van uw verzoek aan (levering, betaling, beschikbaarheid of andere...), schrijft uw vraag en verstuurt deze.

Wij geven u een nauwkeurig antwoord dankzij ons ervaren verwerkingscentrum.

Veranderen de prijzen regelmatig?

Dankzij onze aankoopvolumes, onze capaciteit om goede plannen en goede banden te leveren, worden de prijzen op de website van Grip500 dagelijks aangepast.

Als u dus de banden, de sneeuwkettingen, de velgen vindt die voor u geschikt zijn, verlies dan geen tijd:

  • Leg deze in uw winkelmand.
  • Bevestig uw bestelling.
  • Ga over tot de betaling.

Uw bestelling wordt meteen verwerkt!

Wat gebeurt er als ik goedkoper vind?

Als u goedkoper vindt, aarzel dan niet om het ons mee te delen! Wij zullen uw aanvraag analyseren om te bekijken of het een vergelijkbare aanbieding is en zullen snel met een tegenvoorstel komen.

Hoe verloopt een retour?

Controleer bij uw zoekopdracht voor banden, of u de juiste bandafmeting en het juiste seizoen hebt geselecteerd.

Zo beperkt u het risico dat u de banden moet terugsturen, want voor niemand goed is...

Als een retour echter nodig is, gebruik dan de rubriek "Contact met ons opnemen" en formulier gewoon een retouraanvraag.

Hebt u ook garages?

Wij werken met meer dan 40.000 partnergarages in Europa.

Al onze garages zijn opgeleid om uw banden of volledige wielen professioneel te monteren.

Elk van hen kan:

Als u andere prestaties wenst, aarzel dan niet om het hen te vragen! Ze zullen verheugd zijn u tot hun nieuwe klanten te mogen rekenen.

Worden de prijzen incl. of excl. btw vermeld?

Alle prijzen die op de website van Grip500 vermeld staan, zijn incl. btw. De btw is dus al inbegrepen in onze verkoopprijs. Als u een btw-plichtige professional bent in een land dat zelf-vereffening doet op binnenlandse verkopen, rekenen wij u geen btw aan. Als u echter een professional bent in een land dat geen zelf-vereffening op binnenlandse verkopen toepast, zullen wij btw aanrekenen en kunt u deze in mindering brengen via uw btw-aangifte.

Omvatten de prijzen van de banden de montage?

Op onze site Grip500, zijn de bandenprijzen exclusief de montageprijs, u betaalt alleen de prijs van de producten. Het staat u vrij uw banden te laten monteren in één van de montagestations van onze partners of op het adres van uw keuze. Alle prestaties en prijzen van onze montagepartners staan vermeld op hun steekkaarten die u kunt raadplegen als u uw winkelmand bevestigt, of onder de rubriek montage.

Hoe weet ik of mijn bestelling correct is doorgegeven?

Als wij uw bestelling ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging.

Dankzij deze e-mail weet u:

  1. dat we uw bestelling correct hebben ontvangen.
  2. kunt u controleren of u de juiste producten, afmetingen en hoeveelheden hebt besteld.
  3. weet u zeker dat ons team bezig is met het voorbereiden van uw collo.

Kan ik mijn leveringsadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb doorgegeven?

Als we uw bestelling geregistreerd hebben, sturen wij u een bevestiging.

Als u het leveringsadres wilt wijzigen, verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk mee te delen via de ruiter "Contact met ons opnemen".

Onze teams zijn ongetwijfeld al bezig met het voorbereiden van uw bestelling.

Ze moeten dus snel worden geïnformeerd voordat de leveringsetiketten gedrukt zijn en uw banden verstuurd zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om uw wijzigingsaanvraag of de annulering van uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen behandelen, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen onder de ruiter "Contact met ons opnemen" en de aanvraag te doen. Dit biedt ons de mogelijkheid uw wijzigings- of annuleringsverzoek snel te behandelen.

Zijn de banden op uw site voorradig?

Alle banden die we op onze site aanbieden, zijn beschikbaar op het moment van de publicatie. Wij raden u aan om snel een keuze te maken om te vermijden dat de gewenste banden door iemand anders worden gekocht tussen het moment dat u deze selecteert en uw bestelling. In de mate dat wij de grootste bandenkeuze in Europa hebben, zijn wij ervan overtuigd dt u de juist ekeuze zult vinden voor uw auto.

Zijn de sneeuwkettingen op uw site voorradig?

Alle sneeuwkettingen die wij op Grip500 tonen, zijn beschikbaar. Om er zeker van te zijn dat u deze snel ontvangt, raden wij u aan om uw bestelling zo snel mogelijk door te geven. Zo kunt u in alle veiligheid rijden, zonder te riskeren dat u vast komt te zitten in de sneeuw.

Hoe kan ik mijn kortingbon van Grip500 gebruiken?

Hebt u een kortingbon Grip500 ontvangen? Gefeliciteerd, naast de zeer agressieve prijzen, kunt u deze code kopiëren als u uw winkelmand bevestigt. Uw betaling en uw factuur zullen rekening houden met deze prijsverlaging.

Waar kan ik andere vragen stellen?

Als u geen antwoord op uw vraag hebt gevonden in onze FAQ (forum voor vragen), kunt u nog altijd naar de link op onze website gaan "Contact met ons opnemen". Zo kunt u zich laten leiden en de vraag stellen die u aanbelangt. Een van onze experts Grip500 zal er vervolgens kennis van nemen en zal u snel een adequaat antwoord geven.

Waarom moet ik een account creëren?

De klantaccount Grip500 stelt u in staat om alle elementen terug te vinden die u nodig hebt:

  • De geschiedenis van uw bestellingen.
  • Uw bandafmetingen, sneeuwkettingen, referentie van de batterij.
  • De gegevens van uw montagestation.
  • Uw leveringsadressen.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Als u bij de ontvangst van de bevestiging van uw bestelling vaststelt dat er een vergissing in uw bestelling is geslopen (verkeerd adres, verkeerde afmeting van de banden...), raden wij u aan om contact met ons op te nemen om de nodige wijzigingen aan te brengen. Ga hiervoor gewoon naar onze website, onder "Contact met ons opnemen" en laat u leiden.

Welk belang heb ik erbij om mijn banden online te bestellen?

Het biedt meerdere voordelen om banden online bij Grip500 te bestellen:

  • U vermijdt tijdverlies en dus geldverlies doordat u anders naar een garage moet gaan om uw banden te kiezen.
  • U hoeft niet te wachten tot een verkoper beschikbaar is en u te woord kan staan.
  • U kunt comfortabel in uw salon zitten en de banden kiezen die aan uw behoeften beantwoorden.
  • U zult geen antwoorden krijgen van een verkoper die er alleen maar op uit is zijn voorraad van de hand te doen, of die liever het ene merk dan het andere verkoopt.
  • U kunt aanzienlijk besparen.
  • Wij stellen u een lange lijst van garages bij u in de buurt voor. Deze bandenprofessionals zullen uw banden correct op uw auto monteren.
  • U kunt bij ons om het even waar in Europa bestellen.
  • De beste experts staan tot uw dienst.

Hoe kan ik mijn banden bestellen?

Banden besellen was nog nooit zo eenvoudig!

  • U vindt de afmetingen op de flank van uw banden.
  • Ga ver volgens naar Grip500, tik de bandenmaat in en bevestig uw zoekopdracht.
  • Kies uit meer dan 100 merken, 25.000 modellen, 200.000 bandenreferenties.
  • Op de productpagina ziet u alle details, beschrijvingen, meningen van klanten, vergelijkingen, etikettering en labels.
  • U hoeft uw winkelmand alleen nog te bevestigen.
  • Uw bestelde banden komen bij u thuis aan of in uw montagestation.

Hoe kan ik mijn sneeuwkettingen bestellen?

Sneeuwkettingen op Grip500 bestellen, is kinderspel!

  • Afspraak onder de ruiter sneeuwkettingen van uw onthaalpagina.
  • Geef de bandenmaat in.
  • Er verschijnt een grote keuze aan merken voor sneeuwkettingen in uw zoekresultaten.
  • U kunt vervolgens uw sneeuwkettingen bestellen, rekening houdend met de meningen van klanten, beschrijvingen en homologatietests.

Bevestig uw bestelling...uw sneeuwkettingen worden op uw adres afgeleverd.

Kan ik de hoeveelheid bestelde banden wijzigen?

Als u de bestelde hoeveelheid na de bevestiging van uw bestelling wilt wijzigen, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de wijziging aan te brengen voordat wij uw banden versturen.

Niet is eenvoudiger, u gaat op onze website naar de ruiter "Contact met ons opnemen", u geeft het nummer van uw bestelling in en u geeft in wat u wilt wijzigen.

Wij zullen de wijziging per e-mail bevestigen.

Kan ik meerdere bandenmaten in een bestelling bestellen?

Voordat u bestelt, raden wij aan de afmeting van uw banden op de voortrein en van de achtertrein goed te lezen.

Voeg de banden voor de eerste trein toe aan uw mand en klik vervolgens op "mijn aankopen voortzetten" om de tweede trein voor uw banden te kiezen.

Zodra u alle artikelen in uw winkelmand hebt toegevoegd, hoeft u uw winkelmand alleen nog te bevestigen.

Hoe gaat u te werk om mijn bestelling uit te voeren?

Zodra uw bestelling bevestigd is, zullen wij u per e-mail een bevestiging van uw bestelling sturen zodat u weet dat uw bestelling correct in onze systemen is opgenomen.

U hoeft niets meer te doen, onze logistieke teams zullen uw producten voorbereiden en versturen.

Vervolgens worden ze overgenomen door een dienstverlener die ze aflevert op het leveringsadres dat u hebt opgegeven bij uw bestelling.

Om in alle transparantie te werken, sturen wij u een trackingnummer voor de collo, zodat u weet waar uw collo zich bevindt.

Waarom kopen bij GRIP500?

Grip500 is de meest succesvolle website van de markt:

  • Ons informaticasysteem stelt u in staat om snel en veilig te bestellen.
  • Of u dit nu doet op uw smartphone, tablet of computer, u kunt altijd optimaal navigeren.
  • Onze kopers hebben voor u de grootste bandenmerken, velgen en andere accessoires tegen de beste prijs geselecteerd.
  • Onze geoptimaliseerde processen zorgen ervoor dat u uw bestelling zeer snel ontvangt.
  • Ons Europees netwerk van montagestations biedt u de mogelijkheid om u gelijk waar te laten beleveren, of om uw auto overal te repareren (en te onderhouden) tegen de beste prijzen.

Waarom wijzigt u de prijs van banden?

De kopers van Grip500 zijn altijd op zoek naar de beste prijzen op de markt.

Onze voorraden evolueren dagelijks en wij vechten dagelijks om de de grootste merken tegen de beste prijzen te selecteren..

Bijgevolg wordt de verkoopprijs beïnvloed door onze aankoopprijs die voortdurend naar boven en naar beneden schommelt.

Waarom hebben de banden verschillende prijzen?

De prijs van de banden wordt door tal van factoren beïnvloed:

  • Alle merken hebben geen identieke kwaliteit.
  • De beschikbare bandhoeveelheden variëren op basis van de vraag (seizoen, vertrek op vakantie, weersomstandigheden...) en het aanbod (productie, grondstoffen...).
  • De typologie van de band, de Europese labeling, de bandprestaties zijn eveneens factoren voor de variatie.
  • De aanbiedingen van de concurrentie die ons toelaten altijd de beste prijzen te behouden.

Wie laat opinies achter over de banden?

Wij vragen aan de gebruikers van onze banden om ons, nadat ze meerdere kilometers met hun banden gereden hebben, hun mening te geven.

Dit stelt u in staat over een objectieve mening te beschikken op basis van het gebruik, het merk van het voertuig, het seizoen en meerdere criteria zoals de remming, de rolweerstand, het gedrag in bochten, het comfort of het geluidsniveau.

Wie laat opinies achter over sneeuwkettingen?

Omdat we niet dagelijks sneeuwkettingen gebruiken en velen raadgevingen nodig hebben, hebt u de mogelijkheid ons te zeggen wat u over uw aankoop denkt. Wij publiceren dit op onze site Grip500 en andere klanten kunnen dus de informatie lezen over deze sneeuwkettingen (gemakkelijke montage, grip, benodigde bergruimte...).

Kan ik bij GRIP500 genieten van een promocode?

Grip500 werkt dagelijks om u de beste prijzen te bieden.

Als u als gevolg van een uitzonderlijk evenement de kans hebt om een kortingcode te ontvangen, kunt u deze ingeven als u uw winkelmand bevestigt op de pagina "betaalmiddel'.

Het bedrag in percentage of in euro zal vervolgens in mindering worden gebracht van uw aankoop bij de betaling.

Houd u peterschapsacties?

De mond-aan-mond-reclame is zeer belangrijk voor Grip500.. Als u tevreden bent over onze diensten, deel dit dan mee aan uw vrienden en familieleden via de sociale netwerken (Facebook, Twitter, Instagamà of via de portalen voor de mening van klanten (trustpilot of andere).

Wij danken u voor uw trouw!

Hoe kan ik banden op het internet bestellen?

  • Afspraak op Grip500
  • Vul de afmeting van uw banden in.
  • Selecteer een product.
  • Laat uw banden leveren op het adres van uw keuze (thuis, op het werk, montagestation, vrienden).

Waarom banden op het internet bestellen?

  • Vanwege de grote keuze is het onmogelijk om zoveel banden op te slaan in een garage.
  • Om u de allerlaagste prijzen te bieden, zijn onze structuurkosten lager dan die van een autocenter.
  • Want wij zijn 7/7,24/24 uur, 365 dagen open.
  • Er is geen wachtrij.
  • U kunt objectief kiezen, zonder te worden beïnvloed door een verkoper die zijn merken probeert te positioneren.
  • De beveiligde betaling en de gegevensbescherming zijn onze prioriteit.

Wat moet ik doen als ik me bij het bestellen vergist heb in de maat van mijn banden?

Als u bij ontvangst van de bevestiging per e-mail vaststelt dat u de bestelde bandenmaat niet overeenstemt met de afmeting die op de flank van uw banden vermeld staat, ga dan meteen naar de pagina "Contact met ons opnemen" van Grip500 en deel het ons mee.

Dan kunnen wij uw bestelling weigeren voordat deze wordt verstuurd.

Doorgaan zonder te accepteren >
Over cookies en andere tracers
Grip500.nl (GRIP500) en zijn partners (Google, Hotjar, Microsoft) gebruiken cookies en andere tracers (webstorage) om de goede werking van de site te verzekeren, uw navigatie te vergemakkelijken, statistische metingen uit te voeren en om zijn reclamecampagnes te personaliseren. Cookies en andere tracers die op uw terminal zijn opgeslagen, kunnen persoonsgegevens bevatten. Daarom plaatsen wij geen cookies of andere tracers zonder uw vrije en geïnformeerde toestemming, met uitzondering van die welke essentieel zijn voor de werking van de site. We bewaren uw keuze 6 maanden. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door naar de pagina over cookies en andere tracers te gaan. U kunt ervoor kiezen om verder te surfen zonder het deponeren van cookies of andere tracers te aanvaarden. Weigering verhindert de toegang tot diensten niet GRIP500. Voor meer informatie, bezoek de cookies en andere tracers pagina.
De cookies personaliseren
LiveChat
Er heeft een vergissing plaatsgevonden. Gelieve opnieuw proberen of neem contact op in geval het probleem niet opgelost is.